Zapytanie ofertowe – Nr MGOPS - PS. 26.11/2021
Bodzentyn, dn. 12 czerwca 2021r.
MGOPS-PS.26.11.2021
Zapytanie ofertowe – Nr MGOPS - PS. 26.11/2021
- Zamawiający:
Gmina Bodzentyn/Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania
ofertowego o wartości poniżej 130 000 złotych.
- Przedmiot zamówienia:
Organizacja 12-dniowej kolonii profilaktyczno-wypoczynkowej nad morzem,
dla dzieci w wieku 8-15 lat, grupa ok. 30-35 osób ( Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób –max.5).
Nazwa i kod według CPV:
63500000-4: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63511000-4 – Organizacja wycieczek
55240000-3- Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego
- Termin realizacji zamówienia:
01.07.2021r. – 30.08.2021r.
- Kryteria wyboru oferty:
80 proc. cena
20 proc. warunki lokalowe
- Inne istotne warunki zamówienia
W trakcie wykonywania usługi należy zapewnić:
- realizację programu wypoczynku kolonii zgodnie z nakazami i zakazami, wynikającymi
z obowiązujących przepisów Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. - realizację programu profilaktyki uzależnień w sposób ciągły, w czasie trwania wypoczynku letniego- przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje (Zamawiający wymaga realizacji profilaktyki przez osoby z wykształceniem wyższym pedagogicznym, resocjalizacyjnym lub pokrewnym oraz z doświadczeniem w realizacji programu profilaktyki. Warunek weryfikowany będzie na podstawie załączonych cv osób);
- wykwalifikowaną opiekę: pedagogiczną, terapeutyczną, zapewnienie opieki wykwalifikowanego ratownika w czasie korzystania z kąpielisk (zgodnie z odrębnymi przepisami), opiekę kierownika kolonii posiadającego odpowiednie uprawnienia i doświadczenie; (stosownie do Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży ( Dz. U. z 2016r. poz. 452 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j.Dz. U. z 2020r. poz.1327 z późn.zm.);
- opiekę pielęgniarską 24h oraz lekarza na telefon, wezwanie w nagłych przypadkach, Wykonawca gwarantuje niezwłoczny transport do najbliższej placówki medycznej. Każda pomoc konsultowana jest z opiekunami dzieci.
- transport: zapewnienie bezpiecznego transportu z Bodzentyna, do miejsca wykonywania usługi i z powrotem, autokarem klasy turystycznej, dostosowanym do przewozu wycieczek na dalekich trasach, autokar winien być sprawny technicznie (posiadający ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, odpowiednie kwalifikacje kierowcy); Wykonawca w ramach oferowanej ceny pokrywa koszty wszystkich opłat drogowych i parkingowych. Wykonawca zapewni, że wszyscy uczestnicy wyjazdu będą przewożeni zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa oraz zgodnie z nakazami i zakazami, wynikającymi z obowiązujących przepisów Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
- opiekę na czas podróży w liczbie- minimum jeden opiekun na grupę piętnastoosobową,
- realizację programu rekreacyjno-turystycznego, uwzględniającego m.in. plażowanie i kąpiele w morzu, wycieczki, ogniska, dyskoteki, zajęcia sportowe, konkursy),
Zamawiający wymaga zorganizowania następujących atrakcji:
- min. 2 wycieczki autokarowe z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów;
- rejs statkiem;
- min. 2 ogniska wraz z pieczeniem kiełbasek;
- wyjścia na plażę i kąpiele w morzu;
- wycieczki piesze, zajęcia sportowe, plastyczne, dyskoteki,
- min. 2 konkursy z nagrodami.
Wymóg weryfikowany będzie na podstawie załączonego oświadczenia dotyczącego gwarancji realizacji ww. atrakcji. Koszt realizacji niniejszych atrakcji należy zawrzeć w ogólnej cenie usługi. Wyżej postawiony wymóg nie wyczerpuje możliwości organizacji czasu wolnego dla dzieci przebywających na kolonii.
- wyżywienie: 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja (zgodnie z zasadami higieny i racjonalnego żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2020r., poz. 2021 z późn. zm.) posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych,
- suchy prowiant na drogę powrotną oraz podczas wycieczek (w tym woda mineralna min. 0,5 litra, bułka zwykła z masłem, wędliną i warzywami, owoc ),
- możliwość wieczornego dożywiania , całodobowy dostęp do napojów (herbata, soki, napoje),
- zapewnienie obiadu poza obiektem w czasie wycieczek do miejscowości atrakcyjnych turystycznie,
- stołówka winna mieścić się w budynku zakwaterowania,
i) zakwaterowanie:
- zakwaterowania dla 30-35 osób (dzieci w wieku od 8 lat do 15 lat) i opiekunów-wychowawców: Ośrodek wypoczynkowy winien być położony w bliskiej odległości od morza.
Obiekt w którym będą zakwaterowani uczestnicy kolonii musi spełniać wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia odnośnie organizacji wypoczynku, zapewnić w widocznych miejscach dozowniki z płynem odkażającym przy wejściach do budynku oraz do pomieszczeń wspólnie użytkowanych oraz umożliwić stosowanie zasad dystansu społecznego i ograniczenie kontaktu z osobami spoza grupy. Organizator musi zapewnić infrastrukturę umożliwiającą zapewnienie izolacji osobom z objawami wskazującymi na wystąpienie choroby w tym szczególności choroby zakaźnej. Obiekt w dobrym stanie technicznym, usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu, bezpieczny, ogrodzony, zespół boisk, plac zabaw, sale dydaktyczne, świetlice - zakwaterowanie uczestników w jednym budynku stacjonarnym przez cały czas trwania kolonii
- pokoje z łazienkami- maksymalnie 4 osobowe, z pełnym węzłem sanitarnym, bez ograniczeń w korzystaniu z ciepłej i zimnej wody. Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach.
- ubezpieczenie OC i ubezpieczenie NNW -na kwotę nie niższą niż 7.000 zł, w czasie podróży i pobytu na kolonii.
- zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa- obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska.
- zapewnić bezpieczeństwo ograniczające ryzyko zakażenia dzieci i młodzieży oraz kadry podczas organizacji kolonii, stosując obowiązujące Wytyczne Ministerstwa Edukacji Narodowej, Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministerstwa Zdrowia dla organizatorów wypoczynku dla dzieci i młodzieży w czasie trwania epidemii COVID-19. W przypadku nie dopełnienia w/w wymogu Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdrowie i życie uczestników wypoczynku.
- Warunki udziału w postepowaniu - podmiot realizujący zadanie powinien :
- posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia,
- posiadać niezbędne doświadczenie, uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia,
- posiadać niezbędne kwalifikacje (odpowiednie uprawnienia kadry) - wymóg weryfikowany będzie na podstawie załączonych cv całej kadry odpowiedzialnej za turnus, w tym kierownika kolonii, osób realizujących program profilaktyki oraz osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i organizację czasu wolnego dzieci,
- dołożyć najwyższej staranności w realizacji zadania,
- zorganizować kolonię w jednym turnusie 12-dniowym (dni podróży wliczone są w czas trwania kolonii).
- Sposób przygotowania oferty.
W ofercie należy wskazać: miejsce zorganizowania kolonii letnich, termin realizacji zamówienia oraz cenę jednego skierowania brutto. Oferta może zostać złożona zgodnie z załączonym wzorem.
Dopuszcza się inny wzór złożenia oferty o ile zawiera ona odpowiednie informacje
stanowiące odpowiedź na zapytanie ofertowe.
Do oferty należy złączyć następujące załączniki:
- Formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Program zajęć profilaktyki uzależnień.
- Program rekreacyjno-turystyczny.
- Zdjęcia oferowanej bazy lokalowej ( zdjęcie całego obiektu z terenem przeznaczonym do rekreacji, pokoi, zdjęcie stołówki) oraz dowód posiadania do dyspozycji obiektu przeznaczonego na kolonię- Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
- Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, uaktualniony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wpis do odpowiedniego rejestru lub ewidencji).
- Potwierdzenie doświadczenia w wykonywaniu tożsamych zadań (realizacja co najmniej 2 usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie.
- Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia, potencjału technicznego i osobowego umożliwiającego wykonanie zamówienia oraz o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także zaświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia ; (stosownie do Ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2020r. poz.1327 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży ( Dz. U. z 2016r. poz. 452 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2211 z późn. zm.)- Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz zaświadczenie potwierdzające uprawnienia tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych;
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
- CV kadry.
- Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty można składać w następujący sposób:
- osobiście lub
- drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie; ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
Oferty należy składać do: 21 czerwca 2021 roku, do godz. 10.00.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 5 dni roboczych.
- Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie.
Imię i nazwisko: Beata Dulęba
tel. (041) 31- 15-511 w.40
e-mail: mgops@bodzentyn.ugm.pl
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru wykonawcy bez podawania przyczyn.
- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie, 26-010 Bodzentyn ul. Suchedniowska 3, tel. 41 31 15 541, w imieniu którego działa Kierownik – Beata Dulęba.
- Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzentynie – kontakt: e-mail: edyta.zachariasz@bodzentyn.pl, tel. 41 3115541, oraz zastępcę inspektora ochrony danych – kontakt: e-mail: anna.kiljan@bodzentyn.pl , tel. 41 3115541.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych nr MGOPS-PS-26.11.2021 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia do składania ofert.
Kierownik Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Bodzentynie
/-/
Beata Dulęba