Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ na wykonanie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego, skierowanego do członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi

 

Znak: MGOPS-PS-26.12.2024                                                                      Bodzentyn, dn. 04.03.2024r.

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Gmina Bodzentyn/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie w ramach rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego, skierowanego do członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami, o których mowa powyżej oraz osób o znacznym stopniu niepełnosprawności niekorzystających z innych form usług w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej – na terenie Gminy Bodzentyn, w ramach programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2024.
Liczba środowisk 1-2.

  1. ZAMAWIAJĄCY
     

Gmina Bodzentyn/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie                  
ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
tel. 41 31 15 541

  1.  POSTANOWIENIA OGÓLNE


Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2022 r. poz.1710 z późn.zm.)
ze względu na fakt, że szacunkowa wartość zamówienia nie  przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 PLN..

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonywanie usług opiekuńczych w formie opieki wytchnieniowej w ramach pobytu dziennego, skierowanego do członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami, o których mowa powyżej oraz osób o znacznym stopniu niepełnosprawności niekorzystających z innych form usług w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej – na terenie Gminy Bodzentyn.
2. Usługi mogą być świadczone w dowolnych dniach tygodnia i  godzinach, Częstotliwość świadczenia usług przez daną osobę będzie uzależniona od zgłoszonego zapotrzebowania przez opiekunów faktycznych członków rodzin lub opiekunów sprawujących bezpośrednią opiekę nad dziećmi niepełnosprawnymi.
3. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia
w zależności od możliwości realizacji usługi.

4. Limit  godzin na 1 środowisko - 240.

Ogólny zakres wykonywanych czynności:

  1. Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczeniem posiłków, pomoc w spożywaniu, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, organizowanie czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
  2. Opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, zmiana pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, zmiana bielizny osobistej, pościelowej, pomoc w zmianie pozycji, układanie osoby leżącej w łóżku, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych);
  3. Pielęgnacje zlecona przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
  4. Zapewnienie kontaktów z otoczeniem np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).
  5. Wykonywanie usług opieki wytchnieniowej odbywać się musi z zastosowaniem środków ochrony, których zapewnienie jest po stronie Wykonawcy.
  6. Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych podlegać będzie indywidualnemu dokumentowaniu w formie papierowej lub elektronicznej
     

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 27 grudnia 2024r.

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Opiekunką może być osoba
  • posiadają dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarka, siostra PCK, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, fizjoterapeuta lub
  • posiadają co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, doświadczenie w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu,
  1. wymagania dodatkowe:
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań;
  • predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, cierpliwość, dyskrecja, dobra organizacja pracy, odporność na stres, umiejętności szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.

W/w kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego formularza oferty oraz załączonych kserokopii dokumentów.

  1. WYMAGANE DOKUMENTY
    1. formularz oferty wg załączonego wzoru,
    2. CV (życiorys) osoby wykonującej usługi,
    3. na spełnione warunki udziału w postępowaniu:

- kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
- oświadczenia nt. spełniania wymagań dodatkowych.

Zamawiający  zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.

  1. KRYTERIUM OCENY OFERT
    1. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: cena – 100%
  2. INFORMACJE DODATKOWE

Dodatkowo informuję, iż oferowana kwota za wykonanie przedmiotu zamówienia,
w przypadku osób fizycznych musi zawierać wszystkie koszty tj. koszty pracownika oraz koszty pracodawcy (brutto-brutto).

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, z wykorzystaniem formularza (załącznik nr l ).
  2. Do oferty Wykonawca powinien dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. VI Opisu przedmiotu zamówienia, które stanowią integralną część oferty.
  3. Wszystkie dokumenty powinny być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  4. Cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie . Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
  6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy, zobowiązany jest wskazać w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć.
  1. Cena powinna być podana cyfrą i słownie w złotych polskich oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (brutto-brutto).
  2. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
  3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

 

X.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Oferty można składać:
  1. osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzentynie ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, w poniedziałek w godz. 800-1600, od wtorku do piątku w godzinach od 715 do 1515 ;
  2.  przesłać drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn;
  3. drogą elektroniczną na adres e-mail: mgops@bodzentyn.pl
  1. Termin: oferty należy składać najpóźniej do 12 marca  2024r. roku do godziny 900.
  2. Oferta otrzymana przez  Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.
  3. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis : Odpowiedź na Zaproszenie do złożenia oferty cenowej  nr MGOPS-PS-26.12.2024 w ramach programu „Opieka wytchnieniowa”- edycja 2024.
  4. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12 marca 2024r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
  5. Zamawiający nie odsyła ofert.
  6. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców
    a także zamieści informację w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka.

 

XI. OPIS KRYTERIÓW KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.

Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

  1. Oferta, spełnia wymagania określone niniejszym opisem warunków zamówienia.
  2. Oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, przez podmiot uprawniony.
  3. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
  4.  Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta cenowa będzie przedstawiała najniższą cenę brutto za 1 godzinę usługi (100 punktów).

XII. ISTOTNE POSTANOWIENIA

  1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności prawnej ani finansowej za niezrealizowane zamówienie w całości.
  2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty cenowej na podstawie, której wybrano Wykonawcę polegającej na: zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy lub zmianie liczby godzin dziennie wynikającej aktualnych potrzeb.
  3.  Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy, w przypadku kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację usługi lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania.
  5.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Beata Dulęba – tel. 41 31 15 541 lub 41 31 15 010 w.40

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi w związku z przygotowaniem odpowiedzi na niniejsze zapytanie.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Gmina Bodzentyn/MGOPS, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, bodzentyn@post.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 PLN  prowadzonym w trybie Zaproszenia do składania ofert;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowi załącznik nr 2 do niniejszego postępowania

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Wykaz osób.
  3. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
  4. Oświadczenie do oferty.

 

Zatwierdzam:

Kierownik MGOPS w Bodzentynie
                Beata Dulęba

 

 

 

 

Informacje

Liczba wyświetleń: 57
Utworzono dnia: 04.03.2024

Historia publikacji

  • 18.03.2024 08:22, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Rozstrzygnięcie postępowania nr MGOPS-PS.26.12.2024
  • 04.03.2024 11:43, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego nr MGOPS-PS-26.12.2024
  • 04.03.2024 11:41, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego nr MGOPS-PS-26.12.2024