Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na realizację dostawy sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby projektu "Centrum Usług- współpraca na rzecz społeczności lokalnej"

Bodzentyn, dn. 28.07.2021r.

Znak: MGOPS-PS-26.16.2021

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Gmina Bodzentyn/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie w ramach rozeznania rynku zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na realizację dostawy sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby projektu „Centrum Usług - Współpraca na rzecz społeczności lokalnej" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 dla EFS, Oś 9 — Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.2 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Bodzentyn/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie                   

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

tel. 41 31 15 541

 

  1.  POSTANOWIENIA OGÓLNE

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert.

Zamówienie realizowane będzie na podstawie umowy, podpisanej przez strony po wybraniu najkorzystniejszej oferty określającej zakres zamówienia oraz cenę.

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w związku z realizacją zadania, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Województwa Świętokrzyskiego, na lata 2014-2020 ,, Centrum Usług- Współpraca na rzecz społeczności lokalnej” o niżej wymienionych parametrach (+/10%)

 

Nazwa urządzenia

Opis parametrów technicznych

Balkonik

Balkonik do naprzemiennego chodu 3- funkcyjny (kroczący, stały lub stały- dwukołowy). 3-funkcyjność dzięki możliwości używania balkonika jako stałego ( 4 nóżki), kroczącego ( 4 nóżki) lub stałego-dwukołowego ( 2 nóżki z tytułu i 2 kółka z przodu); możliwość zablokowania funkcji kroczącej; składana konstrukcja ramy wykonanej z aluminium, masa całkowita 2,4 kg z nóżkami lub 2,7 kg z kółkami, 8- stopniowa regulacja wysokości (skokowo)- zakres od 76-93 cm; wzmocnione połączenie poziome; nóżki zakończone gumowymi zabezpieczeniami antypoślizgowymi; ergonomiczne uchwyty do rąk; kółka przednie o średnicy 12 cm;

Czterokołowy balkonik do chodzenia

Balkonik wykonany z aluminium wyposażony w 4 kółka z TPR o średnicy 203 mm ze żłobieniami zapewniającymi stabilne prowadzenie wózka, udźwig do 136 kg oraz regulacja wysokości w zakresie 75-95 cm, dodatkowe oparcie, wygodne siedzisko oraz uchwyt na laskę, ergonomiczne rączki z hamulcami i blokadami bezpieczeństwa, torba na rzeczy osobiste 39 x 8,5x 30 cm z odblaskiem z przodu

Łóżko rehabilitacyjne z materacem

Wymiary zewnętrzne łóżka: długość całkowita:2200mm, szerokość całkowita : 1050 mm, wymiary leża: szerokość: 900mm, długość 2000mm. Elektryczna regulacja wysokości leża w zakresie ; 400mm-800mm. Regulacja segmentu oparcia pleców, w zakresie: 0-72 ˚ ,. regulacja segmentu oparcia uda: 0-40 ˚, Kąt przechyłu Trendelenburga: ok. 0-15 ˚, Kąt przechyłu anty-Trendelenburga: ok. 0-15, Łózko rehabilitacyjne wyposażone w funkcję Autokontur, pozwalająca na jednoczesne uniesienie segmentu oparcia pleców oraz uda. Układ jezdny- cztery koła o średnicy 100mm, każde z kół wyposażone w hamulec jazdy i obrotu. Pilot wyposażony w trzy diody LED informujące o podłączeniu lóżka do sieci elektrycznej, o pracy siłowników, jak również o zablokowaniu/ odblokowaniu funkcji pilota. Obciążenie robocze do 215 kg, dopuszczalna waga pacjenta 180 kg. Zasilenie sieciowe 230 V 50/ 60 Hz. Leże wypełnione płaskownikami o szerokości 40mm, Wysięgnik z uchwytem ręki mocowany w tulejach. Aluminiowy system regulacji wysokości poręczy.

Materac o wymiarach: szerokość 900mm, długość: 2000 mm, grubość: 14 cm. Jednosekcyjny wykonany z wysoko wytrzymałej pianki poliuretanowej. Trwały, elastyczny, komfortowy i miły w dotyku. Duża powierzchnia bloczków – pozwalająca na zwiększenie kontaktu ciała pacjenta z materacem co obniża nacisk w miejscach narażonych na powstawanie odleżyn. Kanały wentylacyjne pomiędzy bloczkami zapewniają prawidłowy przepływ powietrza. Pokrowiec do materaca wykonany z warstwy poliuretanu na poliestrze jersey. Rozciągliwy w 2 strony, redukuje siły ścinające i jest odporny na rozdarcie. Oddychający, nie przepuszcza płynów. Wyposażony w podłoże anty poślizgowe. Zapinany na suwak błyskawiczny.

Materac przeciwodleżynowy

Materac przeciwodleżynowy o wymiarach: 200 x 90 x 14 cm, 18 komór dynamicznych, 3 statyczne komory głowy, komory z mikroperforacją, przewód powietrza z wbudowanymi wewnętrznymi zabezpieczeniami przed zgięciem, zawór reanimacyjny CPR, możliwość wymiany poszczególnych komór, materaca, pokrowiec materaca oddychający ,zapinany na zatrzaski, wodoszczelny, półprzepuszczalny. Pompa o wymiarach: 300 x 180 x 120 mm, kompresor 1 membranowy w obudowie metalowej z trwałą membraną, z uchwytami do powieszenia na panelu lóżka oraz postawieniu na podłodze, zmienny cykl pracy (10 min), tryb statycznych pracy dla pacjentów wrażliwych na ból , alarm niskiego ciśnienia ( wizualny i akustycznych), regulacja ciśnienia- płynna z podziałką kg.

Wózek inwalidzki

Wózek inwalidzki przystosowany do przemieszczania się użytkowania na niewielki odległości. Aluminiowa konstrukcja. Składanie i rozkładanie wózka za pomocą konstrukcji krzyżakowej, koła wypisane na szybko złączkę. Regulowana wysokość, głębokość i kąt nachylenia siedziska. Możliwość odchylenia i wyjęcia podłokietników. Regulacja wysokości i głębokości podparcia pod łokieć. Podnóżki ściągane i uchylane. Wyposażony w system antywywrotnego i hamulce dla osoby prowadzącej.

Parametry: pokonywane wzniesienie 7 [ 7%] Dopuszczalne obciążenie 130 [kg] . Masa własna 16,5 [kg] . Promień zawracania 150 [cm] Średnica kół 880-1060 [mm] Długość 101 [cm] Szerokość 59 [cm] 62 [cm] 64 [cm] 66[cm] 68 [cm] 70 [cm] Głębokość siedziska 44- 46 [cm] Szerokość siedziska 39 [cm] 42 [cm] 44[cm] 46[ cm]48 [cm] 50 [cm] Wysokość oparcia 40 [cm] Wysokość podłokietników 22-24 [cm]

Koncentrator tlenu

Koncentrator tlenu o niskiej wadze, wyposażony w uchwyt oraz kółka ze wskaźnikiem ilości przepracowanych godzin. Dane techniczne: wymiary ok: 62,2 x 34 x 30,4 cm, waga do: 16,4 kg, zasilenie: 220- 230 V, pobór mocy 290 W przy 2l/min, 312 W przy 5 l/min, regulacja przepływu: 0,5l/min- 5,0 l/min, stężenie tlenu: 0,5-5 l/min: 93 % ± 3 %, poziom hałasu: < 40 dB

Kule ortopedyczne

Kule ortopedyczne ergonomiczny uchwyt, bardzo lekka, waga jednej sztuki to 0,52 kg, regulacja długości od 76 cm do 101 cm, dla osób o wzroście od 1,60 do 1,85m, obciążenie do 130 kg, uchwytu polipropylen, materiał rurki aluminium anodyzowane, średnica górnej rurki mm 22, średnica dolnej rurki mm, 19, ilość poziomów regulacji: 12 co 2 cm, średnica uchwytu mm 35, długość rękojeści 100, kąt podparcia 28, Zestaw zawierający 2 sztuki

Krzesło toaletowe

Krzesło 3-funkcyjne, może spełniać funkcję przenośnej toalety, nadstawki sedesowej oraz zwykłego krzesła. Krzesło oparte na solidnej stalowej ramie o wysokiej wytrzymałości pomalowanej na kolor czarny. Regulowana wysokość nóżek ( skokowa, 7 poziomów) z bezpieczną blokadą pozwala na dostosowanie wysokości nóżek siedziska do potrzeb użytkownika ( zakresie od 490- 640mm). Nóżki zakończone bezpiecznymi gumowymi nasadkami zapobiegającym ślizganiu się z krzesła. Dwa siedziska wierzchnie komfortowe

( zdejmowane) oraz toaletowe (uchylne i zdejmowane). Siedzisko wierzchnie i toaletowe oraz oparcie i podłokietniki wykonane są z miękkiej i komfortowej pianki pokrytej łatwym w czyszczeniu, wodoodpornym materiałem. Wymiary siedziska wierzchniego dł. 440 x szer. 410 mm, wymiary otworu w siedzisku toaletowym dł. 245 x szer. 200 mm. W komplecie wiaderko (ok. 8l.) z rączką oraz przykrywką, łatwo wysuwane z boku krzesła lub wyjmowane górą po podniesieniu siedziska. Miękkie podłokietniki oraz oparcie krzesła. Szerokość wewnętrzna krzesła ( pomiędzy podłokietnikami) 470 mm. Wymiary oparcia szer. 425 x wys. 260 mm.

Wózek prysznicowy na kółkach

Wózek wykonany z aluminiowej konstrukcji, malowany farbą epoksydową zapewniającą odporność na rdzę. Siedzisko wyposażone w 4 kółka, Produkt łatwy w czyszczeniu, dezynfekcji. Składane podnóżki. Wodoodporne hermetyczne koła, tylne z hamulcem

Mata do akupresury z poduszką

Mata do akupresury z poduszką 130 x 50 x 2,5 cm wymiary poduszki: 44 x 17 x 8,5 cm. 488 rozety masujące o łącznej liczbie punktów masujących równej 16104 sztuk, Kolce wykonane z bezpiecznego materiału jakim jest ABS zaś mata to 100 % bawełny z piankowym wypełnieniem, Materiał wolny ftalanów i metali ciężkich ( test TÜV SÜD na zdjęciach w ofercie) Przyjazna dla skóry, hipoalergiczna, antypoślizgowa, odporna na ścieranie. Możliwość zdjęcia materiału z maty oraz poduszki celem wyprania Waga; ok. 1,2 kg

Stojak na kroplówki

Stojak na kroplówki – stalowy stelaż, podstawa z tworzywa sztucznego. Regulacja wysokości 110 do 250 cm. Podstawa z kółkami obrotowymi, 2-4 zaczepów z tworzywa sztucznego o max. obciążeniu 4 kg.

Rotor kończyn

Wzmacnia mięśnie kończyn za pomocą naturalnych ruchów, zwiększa siłę i elastyczność mięśni oraz poprawia kondycję sercowo-naczyniową, trening nóg, możliwość regulowania obciążenia. Możliwość: zmiany kierunku ruchu pedałów: przód, tył, wyboru czasu treningu: 3,6,9 12 lub 15 minut, ustawienia programu automatycznego, ustawienia prędkości od 30 do 60 obrotów na minutę. Duży czytelny wyświetlacz na pilocie przewodowym. Specjalne stopki które mocuje się do dolnej części rotora- wyposażone w gumki antypoślizgowe. W komplecie pedały z paskami chroniącymi stopy przed zsuwaniem.

 

Dodatkowe wymagania:

  1. W cenę sprzętu należy wliczyć dostawę i montaż sprzętu
  2. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu w uzgodnionym z Zamawiającym terminie oraz wniesienia i montaż sprzętu

Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki:

  1. Posiadać deklarację zgodności i certyfikat CE
  2. Posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim
  3. Posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w powyższej tabeli.
  4. Okres gwarancji nie krótszy niż okres 24 miesięcy
  5. Usunięcie usterki w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia. W przypadku przekroczenia w/w terminu realizacji serwisu gwarancyjnego. Wykonawca zapewni tożsamy sprzęt zastępczy dostarczony zamawiającemu najpóźniej 8 dnia licząc od dnia zgłoszenia usterki na swój własny koszt.
  6. Musi być fabrycznie nowy, wolny, wad fabrycznych i prawnych

 

  1. Prowadzony sondaż rynku służy wyłonieniu Wykonawcy, który zaoferuje najbardziej konkurencyjną cenę za przedmiot zamówienia, stąd zamówienie złożone u wyłonionego Wykonawcy będzie jakościowo i ilościowo różne od wskazanego w niniejszym zapytaniu-sondażu rynku, dostosowane do bieżących potrzeb Ośrodka.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  3. Wymagany termin realizacji umowy 20 dni od daty podpisania umowy .
  4. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100%
  5. Propozycja ma zawierać  formularz propozycji wg załączonego wzoru.
  6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej;

W cenę propozycji należy wliczyć:

  1. wartość usług określonych w oparciu o przedmiot zamówienia,
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

Cena podana przez oferenta jest obowiązująca przez okres ważności umowy.

Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom .

  1. Warunki płatności:
  1. Podstawą do uregulowania płatności za wykonaną dostawę będzie Protokół zdawczo - odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez strony umowy.
  2. Podstawą do uregulowania płatności za wykonaną usługę będzie faktura VAT/ Rachunek
  3. Płatność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę po należytym wykonaniu dostawy i usługi oraz dostarczeniu do siedziby Zamawiającego przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, czytelnie, w języku polskim,  na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty cenowej.
  2. Ceny w propozycji należy podać cyfrowo i słownie, czytelną i trwałą techniką,
  3. Cena winna obejmować cene brutto.
  4. Do oferty należy dołączyć również pozostałe załączniki do zapytania ofertowego. Kompletną ofertę wraz z dołączonymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Projekt pt. „Centrum usług- współpraca na rzecz społeczności lokalnej”

Odpowiedź na Zaproszenie do złożenia oferty cenowej  nr MGOPS-PS-26.16.2021

 

  1. Oferty można składać:
  1.  osobiście w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bodzentynie ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn, w poniedziałek w godz. 800-1600, od wtorku do piątku w godzinach od 715 do 1515 ;
  2.  przesłać drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn;
  3. drogą elektroniczną na adres e-mail: mgops@bodzentyn.ugm.pl
  1. Termin: oferty należy składać najpóźniej do 05-08-2021 roku do godziny 1200
  2. O terminie złożenia decyduje data wpływu do Zamawiającego.
  3. Oferty, które wpłyną po tym terminie nie zostaną rozpatrzone.

W ofercie prosimy o podanie:

  • pełnej nazwy oferenta oraz dokładny adres, telefon, fax, mail,
  • ceny brutto za wykonanie dostawy sześciu opasek,

 

 

Sposób porozumiewania się:

Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcami drogą elektroniczną. Oświadczenia, wnioski i zawiadomienia mogą być również przekazywane za pomocą faksu lub drogą pocztową.

  • drogą elektroniczną na adres mail: mgops@bodzentyn.ugm.pl
  • drogą pocztową na adres: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie,
    ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn.

 

Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:

Beata Dulęba, tel. 41 31 15 541 w godz. od 8:00 do 15:00

 

 

V.  DODATKOWE INFORMACJE
Pozostałe informacje

  • Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
  • Zamawiający zastrzega, iż w toku badania ofert, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści ofert, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy, w szczególności Zamawiający będzie miał prawo żądać wyjaśnień od wykonawców, których oferty będą zawierać rażąco niską cenę.
  • Informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://www.mgopsbodzentyn.naszbip.pl , wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o wyborze jego oferty.
  • Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie jest równoznaczne z jej wyborem.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy dostarczenia przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimkolwiek roszczeniami pieniężnymi lub niepieniężnymi w związku z przygotowaniem odpowiedzi na niniejsze zapytanie.

Kierownik Miejsko-Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Bodzentynie

                                                                                                                             /-/
                                                                                                                 Beata Dulęba

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Wzór umowy
  3. Klauzula informacyjna

Informacje

Liczba wyświetleń: 276
Utworzono dnia: 28.07.2021

Historia publikacji

  • 28.07.2021 08:47, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Załącznik 1 do Zaproszenia do złożenia oferty cenowej nr MGOPS-PS.26.16.2021
  • 28.07.2021 08:46, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Załącznik 2 do Zaproszenia do złożenia oferty cenowej nr MGOPS-PS.26.16.2021
  • 28.07.2021 08:43, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Załącznik 3 do Zaproszenia do złożenia oferty cenowej nr MGOPS-PS.26.16.2021