Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

 

Zapytanie ofertowe – Nr MGOPS-PS.26.8/2023 Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badania i sporządzeniu wspólnej opinii przez biegłych sądowych

                                                                      Bodzentyn, dn. 8 lutego 2023r.

 

  

MGOPS-PS.26. 8 .2023         

 

Zapytanie ofertowe – Nr MGOPS-PS.26.8/2023

dotyczące udzielenia zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej                  w złotych równowartości 130 000 złotych na:

 

  1. Zamawiający:

Gmina Bodzentyn/ Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie 

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu badania  i sporządzeniu wspólnej opinii przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog lub lekarz psychiatra i specjalista psychoterapii uzależnień) w przedmiocie uzależnienia od alkoholu w roku 2023.

 

  1. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

a)  Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przeprowadzeniu badania i sporządzeniu wspólnej opinii przez biegłych sądowych (lekarz psychiatra i psycholog lub lekarz psychiatra                 i specjalista psychoterapii uzależnień) w przedmiocie uzależnienia od alkoholu u osób wskazanych przez Zamawiającego na potrzeby Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  w Bodzentynie.

b)  Opinie winny być sporządzone zgodnie z zasadami określonym przepisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu (Dz. U z 2007 r. Nr 250 poz. 1883 z późń. zm.).

c)  Zamówienie będzie realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

d)  Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 21.12.2023 r.

e)  Miejsce wykonania zamówienia: wykonanie usługi odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego: Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3,  po godz. 15-tej, w dni ustalonych wcześniej posiedzeń Miejsko-Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Bodzentynie
( średnio 1 raz w miesiącu);

 

 4. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonywania usług,
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.

 

5. Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że:

  1. Dysponuje lub będzie dysponować: minimum - jednym lekarzem psychiatrą oraz - jednym psychologiem (albo specjalistą psychoterapii uzależnień) zgodnie z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu;  Zamawiający wymaga, aby wykazane osoby były wpisane na listę biegłych sądowych z zakresu uzależnienia od alkoholu..
  2. Wykazane osoby wykonujące usługę posiadają co najmniej 2- letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzenia badania i sporządzenia opinii w przedmiocie uzależnienia od alkoholu.

 

6. Wymagane oświadczenia i dokumenty:

  1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia;
  2. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, staż pracy, szkolenia;
  3. Potwierdzenie wpisu na listę biegłych sądowych przy Sądzie Okręgowym.
  4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają doświadczenie zawodowe oraz inne wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  5. Formularz ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania cenowego.
  6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

 

7. Forma i sposób wynagrodzenia:

  1. Za wykonanie usługi Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie miesięczne                    w wysokości stanowiącej iloczyn liczby przeprowadzonych badań oraz ustalonej ceny za jedno badanie/opinię, płatne z dołu na podstawie wystawionego przez Wykonawcę rachunku.
  2. Cena pozostaje niezmieniona w okresie wykonywania zamówienia.
  3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca (w tym m.in. koszty dojazdu).

 

8. Kryteria wyboru oferty:

- Cena brutto – wartość wykonania zamówienia za jedno badanie/opinię –100 %

 

9. Sposób przygotowania i forma złożenia oferty

  1. Oferta powinna zawierać:

- całkowity koszt brutto za badanie,

- CV z opisanym doświadczeniem w danej dziedzinie,- kopie dokumentów potwierdzających uzyskanie odpowiednich kwalifikacji,

b) Oferta może zostać złożona zgodnie z załączonym wzorem.

          c)  Dopuszcza się inny wzór złożenia oferty o ile zawiera ona odpowiednie informacje  

           stanowiące  odpowiedź na zapytanie ofertowe   

  1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.                       

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert.

           Oferty można składać w następujący sposób:

  1. drogą elektroniczną na adres e-mail: mgops@bodzentyn.pl  
  2. drogą pocztową na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzentynie;

ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn

 

        Oferty należy składać do: 17 lutego 2023r. do godz. 12.00.

11. Informacje dodatkowe :

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez ponoszenia konsekwencji i bez podania przyczyny.

2. Dodatkowo informuję, iż oferowana kwota za wykonanie przedmiotu zamówienia,
w przypadku osób fizycznych musi zawierać wszystkie koszty tj. koszty pracownika oraz koszty pracodawcy (brutto-brutto).

 

11. Osoba upoważniona do porozumiewania się z Wykonawcami:

        Imię i nazwisko: Beata Dulęba -   tel. (041) 31 15 541;   e-mail: mgops@bodzentyn.pl

 

Beata Dulęba

Kierownik Miejsko – Gminnego Ośrodka

 Pomocy Społecznej w Bodzentynie

 

Załączniki:

Rozstrzygnięcie postępowania sondażowego nr MGOPS-PS.26.8/2023

Utworzono dnia 28.02.2023, 11:54

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Utworzono dnia 08.02.2023, 12:45

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Utworzono dnia 08.02.2023, 12:43

Informacje

Liczba wyświetleń: 117
Utworzono dnia: 08.02.2023

Historia publikacji

  • 28.02.2023 11:54, Anna Kiljan
    Dodanie załącznika: Rozstrzygnięcie postępowania sondażowego nr MGOPS-PS.26.8/2023
  • 08.02.2023 12:45, Anna Kiljan
    Edycja załącznika: Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
  • 08.02.2023 12:45, Anna Kiljan
    Edycja załącznika: Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego